Hediye Seçme Sanatı (Seç seçe bilirsen)

20:20:00


Zırt pırt karşımıza yok doğum günüymüş, yok anneler günü, babalar günü, yılbaşı, sevgililer günü, yıldönümü falan filan derken bir sürü özel gün çıkıyor. Artık hangi hediyeyi alacağımıza şaşırır hale geliyoruz biz de. Zaman zaman bu hediye seçme işi ızdırap haline bile dönüşebiliyor. Hatta bir süre sonra kısır döngüye giriyorsunuz, "E onu da aldım, bunu da aldım, bu sefer ne alacağım?" diye. Bu benim de anneme karşı çok oluyor. Yine de sanırım ne zaman alırsam alayım annemin bıkmayacağı bir hediye var, o da takı almak.

Bu yazıyı yazmaya başlamam annemin doğum gününün yaklaşmasından ve benim fellik fellik ona hediye aramamdan dolayıydı bu arada. Esas konuyu atladım söylenmekten. Baya bir araştırdım ne alayım diye, dükkanları falan gezdim. Ama daha önceki yazılarımdan da anlaşılacağı üzere internetten alışveriş benim favori olayım. Çok daha fazla seçeneğiniz oluyor, hepsi önünüzde tüm detaylarıyla fotoğraflanmış oluyor. Ayrıca bütçemi de çok aşmak istemiyorum, internette de fiyatlar hep daha uygun oluyor -siz uygununu bulursanız-. 

Ben de Pentasilver'ı bu arayışımda keşfettim ve bazı kolyeleri hem tasarımları açısıyla hem de fiyatlarıyla beni baya bir cezbetti. Mesela bu kolyenin tasarımını beğendim ve içinde canım annem diye yazı yazması da hediye olarak güzel bir fikir. Sadelikten yana olduğum için bu kolye de hoşuma gitti. Bir de annem için değil ama kedi sever bir arkadaşım için de şu kolyeyi çok beğendim, buraya yazayım da aklımda kalsın. Hatta sözde hediye bakıyorum, kendime de bir iki kolye beğendim.

Bu kadar hediye seçme ızdırabı falan dedim ama sonunda hediyeye karar verdikten sonra onu almanın mutluluğu ise paha biçilemez. Yani baştan illallah ettiren ama sonra karşı tarafı mutlu ettiğin hissiyle musmutlu eden bir şey bu iş. Bakalım umarım annem beğenir de mutluluğum tamamlanır.

Bence bunlar da ilginizi çeker

0 yorum

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.