Saatleri okuyamayanlardan mısınız?

20:23:00

Bu yazımda kimine göre hatta normal insanlara göre işlevsel, benim gibiler içinse sadece aksesuar olan kol saatlerinden bahsedeceğim. Benim için işlevsel değil, neden değil diyecek olursanız bu meretleri anlamayı beceremiyorum. Yani saate bakıyorum, akrep yelkovanı görüyorum evet ama çeşitli sorunlar sonucu saati yanlış algılıyorum. Sırf bu yüzden YGS'yi yetiştirememiş bir insanım ben. Saati yanlış gördüğüm için soruları yaya yaya çözüyordum ki birden süreyi yanlış hesapladığımı fark ettim. Kendimi daha da yerin dibine sokmak gerekirse, bir keresinde arkadaşım "Saat 10 yönünde..." diye başlayan bir cümle kurdu ve inanmayacaksınız ama dedim ki "Akşam mı sabah mı?" Okşom mo soboh mo, beynim neredeydi bilemiyorum ama bu şu zamana kadar pek saat kullanmamamdan da kaynaklanıyor olabilir. Halbuki saat bence çok güzel bir aksesuar.

Erkekler zaten saat takmalı, yani Allah'ın emri gibi bir şey bence. Şimdi burada hiç cinsiyet ayrımcılığı yapıyorsun demeyin çünkü gerçekten onlara yakışıyor saat. Ama bazı modeller var ki kadınlara da çok yakışıyor, özellikle şu sıralar birkaç modeli gözüme kestirdim. Saatleri internetten almaya çok yanaşmıyorum genelde ama Hipicon'dan alacağım. Çünkü daha önce alışveriş yapıp beğendiğim, güvendiğim bir site. Üstelik normalde kolay kolay ulaşamayacağınız markalara, tasarımcılara da ulaşmanızı sağlıyor. Bu sayede çok daha geniş bir ürün yelpazesi var. Tabi bir de bu markalar genelde özel tasarım ürünler, yani öyle kolay kolay bir şey beğenmeyen benim bile bu sitede gördüğüm her şeyi alasım geliyor.

Kadın saat modelleri olarak sitede neler olduğuna tıklayıp bakabilirsiniz. Ben de burada benim gözüme kestirdiğim birkaç modeli koyacağım. Mesela bu Komono Estelle Royal saat şu sıralar tam moda olan saatlerden. Benim de hoşuma gidiyor, bir de bu rose gold rengi zaten şu sıralarki yeni takıntım. Bir de yine rose gold ama değişik kadranlı Eone Bradley Mesh saat var. Bu da çok hoşuma gitti. Sitede altta her ürünün ve markasının hikayesi yazıyor. Mesela bu saat bir Kickstarter projesi olarak hayata geçmiş, sadece 2 bilyeye dokunarak saati anlayabiliyoruz ki benim gibiler için de işlevsel. Komono markasının değişik tasarımlı saatleri de hoşuma gitti, sanırsam Happy Socks serisi. Örneğin bu Winston Black and White saat gibi. Ben de sitede biraz daha alışveriş sepetimi doldurmaya doğru ilerleyip yazımı burada bitiriyorum.


Bence bunlar da ilginizi çeker

4 yorum

  1. Ben de saat takmayı hiiiç sevmeyenlerdenim. Toplasan 1 ay bile takmamışımdır şimdiye kadar o derece!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında zarif olanları çok güzel duruyor ama ya, bir alışsak :D

      Sil
  2. Bende aksesuar olarak görüyorum.Son 2 aydır bende saatlere bakmaya başladım, ama kolumda sürekli bir ağırlık var alışamıyorum bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alıştıktan sonra da olmayınca gereksiz bir hafiflik hissediyorum tam tersi. İki türlü de alışkanlık :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.