Bir insana güneş gözlüğü nasıl yakışmaz?

15:07:00

Kendime sık sık sorduğum soru, bir insana nasıl güneş gözlüğü yakışmaz? Bana yakışmıyor işte bence, mağazalarda falan denerken de aşırı stres oluyorum. İçimden kesin şimdi çalışanlar ne kadar komik durdu diyordur, "kafası kadar gözlük taktı kız da hahaha" diyordur diye afakanlar basıyor. Nedense bu konuda da çok güvensizliğim var. Mağazalarda biri peşime takıldı mı bitti, oradan tek parça bile bir şey alamam, elime bir şeyler aldıysam da "Hıımm sadece bakıyorum, sizden bir şey istemiyorum nolur gidin." moduna bürünürüm ama tabi ki gitmezler. Haklılar zaten, bu benim tuhaflığım. Yani aslında müşteri olarak ilgilenilmek istemem lazım, aklımda diyelim ki mor camlı, metal çerçeveli bir gözlük var onu istiyorum. Neden kendim mağaza içinde arayayım sormak varken.

Şu sıralar da güneş gözlüğü almam gerekiyor çünkü güneş gözlüğümü kaybettim. Nasıl olduğu hakkında hiçbir fikrim yok, çalındı galiba. Bu konuda yaralıyım, daha fazla eski gözlüğümü hatırlamak istemiyorum... Normalde alışverişe çıkmaya bayılacak ben ise şu an asla hiçbir yere gitmek istemiyorum. Hem sınav sonrası yorgunluğu, hem de dedim mağazadan bakmaktansa internetten almak çok cazip geliyor. O yüzden https://www.atasunoptik.com.tr/kadin-gunes-gozlugu-modelleri'ne bakmaya karar verdim. Aslında mağazasına da gidebilirdim ama internetten bakmak çok daha rahat, üstelik dedim ya çalışana sorabilirim diye, zaten bunu internet sitesinden de yapabiliyorum. Renk, gözlük formu, cam özelliği, marka bunların hepsine göre filtreleyebiliyorum bu yüzden çok daha rahatıma geliyor. Ayrıca fiyat aralığı olarak da bütçeme uygun bir aralık seçtim mi gayet mantıklı bir iş yapmış oluyorum.

Bir de normalde internetten güneş gözlüğü almayabilirdim, çünkü tam olarak anlaşılamayabiliyor gözlüğün modeli. Ama Atasun'un sitesinde ürünlerin neredeyse çoğunu 360 derece inceleyebiliyorsunuz. Ayrıca ücretsiz kargo da var yani internetten alışverişin tek kötü yanı olan kargo masrafı da elenmiş oluyor. Heh bir de yine dedim ya yüzüme yakışmıyor diye, burada sağ olsunlar bir şey hazırlamışlar benim gibi mağdurlar için. Yüz şekillerine uygun gözlük önerileri diye hazırlamışlar işte, seçiyorsunuz yüz tipinizi ona yakışacak gözlükleri sıralıyor. Sonra bir iki zevkime göre filtre bastım mı direk beğeneceğim ve bana yakışacak gözlükler çıkıyor. Haftaya tatile gideceğim için hazır şu an indirim varken bir iki gözlük alayım da kendime LYS hediyesi olsun bari...

Bence bunlar da ilginizi çeker

2 yorum

  1. Haha :) banada gözlk cok yakisir ama sapka pek gitmez 😀 kafa meselesi sanirim. Hosgeldin madem tekrar bloguna 💕 deepde görüncw bi bakiim bu arkidis neler yaziyomus diye geldim. Neselisin :)süper severim neselileri .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şapka da sıkıntı evet. :D
      Çook teşekkür ediyorum, iyi ki de geldim. Böyle yorumlar gelince mutlu oluyor insan :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.