Beyoğlu'nda Keyifle Sığınılacak 5 Bahçe

13:23:00



The Magger'da yazmaya devam etmeye karar vermiştim ve bir mekan yazısı yazacaktım. Hazır da havalar ısınıyorken neden bu bahçeli mekanlarla ilgili olmasın dedim ve hemen Beyoğlu'nda gidip keyif aldığım 5 mekanı listeledim. 

İstanbul’un kalabalığından bazen o kadar bunalıyorsunuz ki kaçacak bir yer arıyorsunuz, değil mi? Böyle zamanlarda benim ilk tercihlerim hep bahçeleri olan mekanlar oluyor. Şartlar basit, tıkış tepiş olmayan bir mekan ve kaliteli bir menü… Yazının devamını buradaki linkten okuyabilirsiniz:
Titania'nın Çöplüğü yazdı: Beyoğlu'nda Keyifle Sığınılacak 5 Bahçe
İstanbul’un kalabalığından bazen o kadar bunalıyorsunuz ki kaçacak bir yer arıyorsunuz, değil mi? Böyle zamanlarda benim ilk tercihlerim hep bahçeleri olan mekanlar oluyor. Şartlar basit, tıkış tepiş olmayan bir mekan ve kaliteli bir menü…



Bence bunlar da ilginizi çeker

2 yorum

  1. heeey saoool hiçbirini hatırlamadım ama giderim tabii alla allla beyoğlunda ne gizli yerler de varmııış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dışarıdan küçücük kapı ne bahçelere açılıyor işte ama bilemiyoruz tabi. :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.