Sevmediklerim, Sevemediklerim -Mim-

17:56:00

Blogda mim yazmama kararı almıştım demin, hatta mimleyenlerin affına sığınıyorum temalı bir yazı da yazacaktım sonra Mert'in bu mimini gördüm ve mimlendiğimi de görünce hemen atladım çünkü özellikle sürekli dizi izleyen ben için çok hoş bir mim. Teşekkür ediyorum kendisine beni de unutmadığı için. ^^

Şimdi ilk kararımdan bahsedeyim sonra mime geçeyim. Birikmiş 6 tane falan mimim var ama artık istisnai durumlar dışında mim yazmamaya karar verdim. Sebebiyse ne tarafa baksam mim dolu olması. Eskiden böyle değildi. Sadece ortada birkaç mim dolaşırdı, onların da konuları falan güzel olurdu yani insanın yapası gelirdi. Şimdiyse sürekli ortaya yeni yeni mimler çıkıyor, hepsi de kişisel sorular falan. Yani içimden yapmak gelmiyor. Ayrıca kimseye laf söylemek için söylemiyorum lütfen yanlış anlaşılmasın ama ne zaman bir bloga girsem blogda mim yazılarından başka bir yazı göremiyorum ve bu durum da beni mimlerden soğutan en büyük etkenlerden.


Neyse kısacası artık bloga çok fazla mim almayacağım, şu ana kadar gelen birikmiş mimleri de yapamayacağım için tüm mimleyenlerimden özür diliyorum ve mime geçiyorum. Mim film ve dizi mimi ama böyle denince akla en sevdiklerimiz, favorilerimiz tarzı bir şey geliyor. Ama tam tersine her ne kadar çoğunluk sevse de bizim sevmediklerimiz. Mert'in yazısını da okumak için tıktık



1- Pulp Fiction
Çok denedim gerçekten, tekrar tekrar başladım olmadı bitiremedim. Ya neden böyle oluyor bilmiyorum, çok sıkılıyorum ben bu filmi izlerken. Hatta arkadaşım çok seviyor onun ısrarıyla onunla birlikte tekrar izlemeye çalıştım, olmadı yine sevemedim.
IMDB puan: 9,0



2- American Horror Story
Mert'in yazısında da vardı bu dizi, onun gibi ben de sevemedim. Daha çok duyulmadığı sıralarda başlamıştım, bir iki bölüm izleyip sıkılıp bırakmıştım. Sonra birden patlama yaptı dizi, bir daha deneyeyim dedim bu kadar insan sevdiyse bir olayı vardır diye. Yok yine sevemedim, bence bir olayı yok dizinin. Evan Peters için birkaç birkaç bölüm daha izleyip bıraktım.
IMDB puan: 8,4



3- The Vampire Diaries
Aslında seveni de sevmeyeni de var bu dizinin ama ben sevmeyen kısmındanım. Dizi yokluğumda seveceğimi düşünerek başladım ama birkaç bölüm ancak dayandım. Ya bu tarz dizi filmlere doyduğumdan sıkıldım izlerken ya da belki cidden sıkıcıdır bilmiyorum. Neyse zaten son bölümleri boka sarmış diyorlar, iyi ki de izlememişim.
IMDB puan: 8,2



4- Girls
Aslında çok sevilen bir dizi değil Girls ama en azından diziden bir bölüm izleyen herkesin sevdiği bir dizi. Bense herkesin aksine belki severim diyerek 1 bölüm izledim ama sevemedim devam etmedim. The Vampire Diaries gibi saçma gelmedi ama American Horror Story gibi boş geldi bana. 
IMDB Puan: 7,5

Aklıma da başka bir dizi veya film gelmedi. Genelde izleyecek dizi film veya okuyacak kitap ararken çok seçici olurum yani bir işe başlamadan önce kolay beğenemem ama genelde bitirdikten sonra ne tarz bir şey olursa olsun beğenirim. Galiba başlarkenki seçiciliğimden dolayı. O yüzden beğenmediğim fazla yapım olmuyor, yani bu kadar benim aklıma gelenler. 

Mimleyeceğim kişilere gelince, Mert baya uzun bir mimleme listesi hazırlamış. Ben de o yüzden birkaç kişiyi mimliyorum:
  • Deep
  • Spotty
  • LoverK

Bence bunlar da ilginizi çeker

28 yorum

  1. Ben aralarından bir Girls'ü beğeniyorum. Ama beğenmemeni çok iyi anlıyorum çünkü izlemesi de zor bir dizi. Ama insan bunu söylerken utanıyor ama baş rolde ki Hannah karakteri benim kadın versiyonum gibi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah sanırım bunu blogunda da demiştin öyle bir şey hatırlıyorum :D Utanılacak bir şey değil ya, gerçi çok tanımıyorum o karakteri birkaç bölüm izlediğimden ama sorun yok bence :D

      Sil
  2. Ben hiçbirini de izlememişim zaten popüler olan şeyler çok ilgimi çekmiyor benim nedense :))
    Ama Girls'i merak ettim bak bir fotoğrafla :)
    Mim için de çok teşekkür ederim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de müzik konusunda popüler olan şeyler ilgimi çekmiyor da dizi film olarak farketmiyor :)
      İzle Girls'ü de istersen belki sen seversin, rica ederiim ^^

      Sil
  3. AHS seviyorum ben ama nedenini bilmiyorum. Popüler olmadan önce başlamıştım hala da devam ediyorum. TVD hakkında bende aynı görüşlere sahibim. O diziyi sadece Damon için izliyordum sonra bıraktım. Diğer ikisini izlemedim. Pulp fiction çok popüler herkes seviyor ama ben gerçekten bakmadım.
    Teşekkür ederim ve mimler konusunda gerçekten haklısın. Benim artık mimlerden başka yazı görünmüyor blogumda :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AHS aslında kötü değil ya aslında da ben sevemedim nedense :)
      Senin yazını da okudum da mimler konusunda düşüncelerimiz aynı :)

      Sil
  4. Arada güzel oluyor yahu mimler ama bazi mimler gercekten cok ozel ve saçma sorular icerebiliyor. Amaaaa yine de guzel ki mim yapmak begendigin mimler çıkınca karsina yap lutfeeen :)
    Hic birini izlemedim desem ama su the Vampire Diaries i bi arkadasimin yogun israri uzerine izleyecektim bi turlu konsantre olamadim her seferinde erteledim bazi dizi filmler herkes cok guzel cok guzel dediginden midir nedir itici geliyor bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada güzel mimler oluyor dediğin gibi de genelde sürekli gereksiz sorular olduğundan yapmamaya karar verdim, bu tarz hoş mimler oldukça yapacağım tabi ki :)
      Vampire Diaries'ı sevemedim ya ben, herkes beğendi diye değil de konusu saçma geldi işte :D

      Sil
  5. bende seni mimlemem artık ,napalım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimleme diye demedim ya yanlış anlaşılmayayım öyle :)

      Sil
  6. Bir mim şenliğidir aldı başını gidiyor vallahi.
    Yetişemiyorum bu hıza.Tam birşeyler yazacağım ama kenarda bekleyen mimler var deyip onları cevaplıyorum.Yoksa kendimi kötü hissediyorum.Hoşuma da gidiyor ama bu ara biraz fazla oldu sanki.
    Mert beni de mimlemiş.Okuduğu kitapları,izlediği filmleri çabucak unutan ben için oldukça zor bir mim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cevaplamayınca kendimi kötü hissediyorum ama artık kendime bir dur demenin zamanı geldiğini düşündüm :)

      Sil
  7. biliyor musun her şey aynı! bir tek girlse hiç başlamadım ama onun dışındaki her şeyde katılıyorum ya

    hele şu vampirli dizi allahım bütün sınıfın kızları ayılıp bayılırken ben kalıyordum muhabbet dışında :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya o Vampire Diaries hakkında konuşan arkadaşlarım etrafımda vik vik öterken ben mal gibi bakıyordum, zaten dizi de güzel değil neyini tartışıyorlarsa bu kadar :D

      Sil
  8. The Vampire Diaries mi sevmediin omggg :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zaten Twilight'ı da sevememiştim demek ki böyle şeyler ilgimi çekmiyor direk :D

      Sil
    2. Twilight benimde pek ilgimi çekmemişti hatta hiç çekmemişti :D

      Sil
  9. Ben Ahs'yi de Tvd'yi de bitirdim çerez niyetine. Ahs birazcık saçma ama insanlar bunu göze alarak izliyor zaten, Tvd'yi de Katerina için izliyordum o ölünce "O kadar sezon bitirdim bare tam bitireyim." düşüncesiyle devam ediyorum diziye. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çerez niyetine bitirilebilecek diziler aslında :D

      Sil
  10. Ben hiç birini çıkartamadım :D O derece izlemiyorum demek ki :D Şaka şaka bir ara the big bang theory delisiydim :D Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tbbt iyidir ben de seviyorum :D

      Sil
  11. TVD 4.sezona kadar dayandım ben de :D
    Elenaya gıcıgım orda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen baya iyi dayanmışsın ya ben 3 bölüm izleyemedim :D

      Sil
  12. hoş mim olursa yaparım diyosuuun yanii. vampirlerden bıktık evet ya ucuz roman veb de sevmiyom. daha doğrusu bana sert geliyor :) yaparım bi ara bakalıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bundan sonra öyle :)
      Bekliyoruum :)

      Sil
  13. TVD ve AHS'den bende nefret ediyorum ya.Resmen izlemeyecek diziler.Girls'ü ve Pulp fiction'u izlemedim çok met ediyorlar ama izlemek hiç aklıma gelmedi.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde çok methedilen şeyleri benim de izleyesim gelmiyor ya :)

      Sil
  14. Aynı durumdayım birikmiş 8 vardır heralde gitmeden önce 5 tane vardı.
    Ve fark ettiysen mimden başka bişey yazamayınca tatil süresi de uzadı bende
    Çok seviyodum ama çok mu çok geldi nedir bilemedim ki
    Keşke bende diyebilsem de ayıp olur diye bişey de diyemiyorum en azından son mimleri yapayım bitireyim diyorum mimler hiç bitmiyo ay baya dertliymişim :D
    Yalnız sevmediklerimiz aynı ;)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.